18 Aralık 2009 Cuma

Sahte bir aşk hikayesi ...

Fadilet eş-şeyh Nebil el-Avadi anlatıyor: ‘’Bu geceki dersimizin adı ‘’Bir aşk hikayesi ‘’

Sizlere bazı olaylar anlatacağım ,insanların gerçeklerini,nasıl yaşadıklarını öğrenmeniz için….’’ : Bir keresinde telefonum çaldı….

Bir kız hem ağlıyor hem konuşuyor:

-Şeyh ben korkuyorum…

-Neyin var?Ne oldu?

-Beni tehdit ediyor…

-Kimmm?

3 seneden beri tanıştığım bir genç…Ne annem biliyor nede babam,cep telefonum var istediğim gibi konuşuyorum…

-Arkadaşın mı?

-Evet…

-Onu seviyor musun?

-Ona tutkundum…Bana evlilik vaat ediyordu…Onun için bütün görücüleri reddettim…(diyordu ki) sabret çalıştıktan sonra… sabret biraz paraya sahip olduktan sonra…Günler geçtiiiii de geçtiii…

-Eminim…paralarını da kaybettin…

-(kız ağlamaya başladı)vallahi ya şeyh paraları harcadım, kaybettim(sürekli cep telefonuyla konuşuyor çünkü)

-ve zamanınıda boşa harcadın,kaybettin…

-evet,vallahi…hatta eğitimimde başarısız oldum… birgün kapımı çalsın diye onu bekliyordum…

-Peki şimdi…Ne oldu?

-Onun yalancı olduğunu fark ettim.

-Nasıl?

-Benden başka kız arkadaşları,aşıkları olduğunu fark ettim….Hepsinede evlilik vaat ediyordu…

-Pekiiii…şimdi!!!

-Şimdi kim benim kapımı çalsın…Yaşım büyüdü,ömrüm geçti….

Sahte bir aşk hikayesiii….sonu yıkım…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Motoru